- Jak korzystamy ze smartfonów?
- Za co najchętniej płacimy i jakie kwoty?
- Czy jesteśmy przywiązani do naszych urządzeń i co decyduje o wyborze kolejnego?
- Premierowe wyniki nowej sekcji badania dotyczącego tzw. "ubieralnych urządzeń" (ang. wereables devices) oraz przyszłości transakcji mobilnych.
- Jak bezpiecznie i wygodnie płacić w sieci i mobilnie?
- Najważniejsze cechy dobrego mobilnego sytemu płatności z perspektywy sklepu i użytkownika na przykładzie pierwszego mobilnego e-przelewu i płatności one-touch
- Jak zwiększyć zaangażowanie konsumentów dzięki doświadczeniu z płatnościami mobilnymi.
- 7 porad jak zwiększyć liczbę transakcji w kanale mobilnym – strategie omnichannel
- Strategie: Mobile first czy mobile only?
- Beacony jako wsparcie dla e-Commerce?
- Praktyczne porad, aby Mobilegeddon zwiększył zyski Twojego biznesu.
- Pełny program: 2015.generationmobile.pl
A 6 maja startuje The Best Of Global Digital Marketing:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz