czwartek, 2 kwietnia 2015

15 kwietnia 2015, Stadion Narodowy w Warszawie I KONGRES MOBILNY

Kongres Mobilny to aż 3 sale, 30 prelekcji i ponad 15 godzin wypełnionych wiedzą z zakresu mobile marketingu. Idealne miejsce, aby spotkać się z liderami rynku i zyskać wszechstronną wiedzę o panoramie dostępnych rozwiązań. Zaprosiliśmy prelegentów, którzy reprezentują różne punkty widzenia i różne punkty styku z mobilną rzeczywistością.



Tematyka Kongresu

Kongres Mobilny skierowany jest nie tylko do branży marketingowej, ale również do tych wszystkich, którzy w swoich firmach odpowiadają za strategie rozwoju, nowe modele biznesowe oraz wprowadzanie innowacji.

Główne obszary tematyczne:

  • Rozwój rynku mobile w Polsce i na świecie
  • Pozyskiwanie klienta mobilnego
  • Skuteczny mobile marketing
  • Mobile advertising
  • M-commerce – mobilna sprzedaż
  • M-payment – płatności mobilne
  • Technologia NFC
Strona Kongresu >

W ciągu pięciu lat (od 2011 do 2016 roku) liczba użytkowników korzystających z Internetu poprzez urządzenia mobilne wzrośnie w Polsce z 4,4 do 14,5 miliona użytkowników – wynika z raportu PwC Polska. To daje potężne możliwości reklamodawcom, ale żeby je skutecznie wykorzystać potrzebna jest aktualna wiedza o technologiach i preferencjach użytkowników.

Fundacja Polak 2.0 – organizator tak istotnych dla branży e-commerce imprez jak Targi eHandlu i Kongres eHandlu, doskonale zdaje sobie sprawę z wartości branżowych spotkań, dlatego podjęła się organizacji pierwszego Kongresu Mobilnego.

Ideą Kongresu jest zgromadzenie praktyków branży i podzielenie się doświadczeniami w formie case study. W trakcie imprezy na trzech salach odbędzie się 30 prezentacji na temat działań w szeroko pojętym kanale mobile. Będzie o kampaniach marketingowych, aplikacjach mobilnych, zmianach zachowań użytkowników, a także o iBeacons.

Prelegenci Kongresu to m.in. przedstawiciele agencji reklamowych, agencji social media, którzy opowiedzą o swoich skutecznych działaniach w mobile na przykładach. Na temat utrzymania uwagi użytkowników smartfonów czy tabletów oraz nowinek technologicznych mówić będą reprezentanci sieci reklam mobilnych oraz marketerzy. Na liście prelegentów Kongresu znajdują się przedstawiciele powszechnie znanych marek jak; Sony Mobile, Grupa Allegro, adQuota Poland, Polski Standard Płatności , GoMobi.pl, Lubię.to czy Sales Manago.

Tematyka prezentacji stanowi odpowiedź na trendy w branży mobile. Bezpieczeństwo płatności mobilnych, Real Time Marketing, rozwiązania mobile-first, cechy dobrych i doskonałych rozwiązań mobilnych – wszystko na konkretnych przykładach.

Kongres Mobilny to wyjątkowa okazja spotkania osób, które aktywnie udzielają się w branży w branży mobile. Na co dzień spotykają się z najnowocześniejszymi rozwiązaniami, nowymi narzędziami i przede wszystkim mają możliwości ich wykorzystania w swojej codziennej pracy. Kongres jest wydarzeniem skierowanym nie dla tych, którzy zastanawiają się czy sięgnąć po rozwiązania mobilne, ale dla tych, którzy chcą i muszą zrobić to skutecznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz