Raport można kupić tutaj >
Małgorzata Nieciecka - Płatności mobilne, innowacje w rozwiązaniach rozliczeniowo - transakcyjnych. Przegląd ciekawych informacji.
niedziela, 6 kwietnia 2014
Mobile Life 2013
Mobile Life 2013 to globalne badanie zachowań, motywacji i postaw 38 000 konsumentów z 43 krajów
„Rozwój urządzeń przenośnych i internetu mobilnego, wraz z coraz popularniejszymi zakupami online, mogą stwarzać pewne zagrożenie dla tradycyjnego handlu. Jednocześnie jednak są także szansą dla tych marek, które wykorzystując kanały mobilne odpowiednio wywołają zaangażowanie konsumenta i będą umiały dopasować się do jego potrzeb, stylu i dynamiki realizowania zakupów oraz procesu podejmowania decyzji. Wtedy urządzenia mobilne mogą stać podstawą do budowania relacji o nowej jakości. Planując takie działania należy oczywiście zwrócić uwagę na specyficzne dla danego rynku postawy oraz poziom otwartości wobec działań marek w obszarze ich telefonu” – komentuje Łukasz Chmura, Senior Research Executive z Digital Intelligence Team w TNS Polska.
Raport można kupić tutaj >
Raport można kupić tutaj >
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz