środa, 25 września 2013

Ingenico z Orange: Płatności mobilne - terminale biometryczne

Ingenico, globalny dostawca rozwiązań płatniczych, przedstawił plany rozwoju na polskim rynku. Poza klasycznymi terminalami, w polskich sklepach wkrótce mogą pojawić się terminale biometryczne, a mniejsi sprzedawcy skorzystają z rozwiązań, umożliwiających wykorzystanie smartfona jako mobilnego terminala płatniczego.

"W Polsce wciąż dominuje gotówka, którą realizowanych jest 82% wszystkich płatności. Chcemy ułatwiać przechodzenie na płatności bezgotówkowe oferując ultranowoczesne urządzenia płatnicze. Pozwolą one nie tylko realizować płatności kartami tradycyjnymi i zbliżeniowymi, ale także za pośrednictwem smartfonów. Jesteśmy gotowi do zastąpienia trudnych do zapamiętania numerów PIN odciskiem palca.
W porozumieniu z naszymi partnerami chcemy sprawić, by Polacy mogli płacić gdzie chcą i jak chcą - w dużym centrum handlowym, taksówce czy urzędzie." - mówi Piotr Waś, country manager na Polskę i kraje bałtyckie.

Obecnie Ingenico współpracuje z Orange, który swoim klientom biznesowym dostarcza terminale wraz infrastrukturą telekomunikacyjną umożliwiającą ich pełne wykorzystanie.

"Nasza współpraca jest naturalnym rozszerzeniem partnerstw Orange i Ingenico, które z powodzeniem funkcjonują już na rynkach w wielu krajach. Pierwszy wspólny projekt, który zrealizowaliśmy w Polsce, był skierowany do branży taksówkarskiej i zakończył się dużym sukcesem. Teraz myślimy o kolejnych wspólnych projektach, na bardzo obiecującym rynku płatności mobilnych. Dzięki terminalom Ingenico, każdy przedsiębiorca korzystający z usług Orange będzie mógł szybko i bez zbędnych formalności rozpocząć sprzedaż swoich towarów i usług". - mówi Tomasz Izydorczyk, Dyrektor Marketingu Rynku Biznesowego Orange.

We współpracy z agentami rozliczeniowymi, Ingenico dostarcza nowoczesne terminale płatnicze do największych sieci handlowych w Polsce. Terminale Ingenico pracują w Auchan, Carrefour, Lidl, Real, Rossmann, IKEA, Amrest, McDonalds, EMPiK i wielu innym. Do końca 2014 roku firma planuje dostarczać co drugi terminal używany w Polsce.

Urządzenia, które trafiają do polskich sklepów pochodzą z linii produktów opracowanej przez Ingenico w ciągu ostatnich dwóch lat. Uwzględniają najnowsze branżowe trendy. Sklepy posiadające terminale tej firmy mogą akceptować wszystkie metody płatności, w tym IKO, programy lojalnościowe i akcje rabatowe. 

Pracują bardzo szybko, są niezawodne, za co bardzo cenią je handlowcy, bo przyśpieszają obsługę klientów. Wprowadzane są nowe linie urządzeń przeznaczone do specjalnych zastosowań, np. terminale przenośnie wypróbowane m.in. w salonach Apple na całym świecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz