piątek, 21 marca 2014

Kto jest liderem opinii dla płatności mobilnych na świecie? Raport >

Sposób płacenia za towary i usługi zmienia się. Świat ucieka od gotówki i kart kredytowych do aplikacji mobilnych, które możemy uruchomić na naszych smartfonach. Jest to możliwe dzięki ewolucji wszechobecnych platform mobilnych, aplikacji internetowych, smartfonów, nowych rozwiązań takich jak Square and Stripe i postępowi starych graczy jak choćby MasterCard MA 0,13% , którzy nie chcą zostać w tyle.

Większa konkurencja i wyścig o plamę pierwszeństwa wśród operatorów, banków, sieci handlowych, dostawców technologii tylko sprzyja rosnącemu zainteresowaniu i popularności tematu.
Rynek w ostatnich miesiącach zalały informacje o działaniach banków, premierach rozwiązań i  produktów, inwestycji i przejęć. Obiecuje się nam: nowy komfort, niższe opłaty, a w niektórych przypadkach wzrost bezpieczeństwa. Kto jest liderem w kreowaniu opinii w tym obszarze?
Forbes zbadał około 2 miliardów dokumentów obejmujących: wiadomości, blogi, fora, i media społecznościowe w czasie pomiędzy 6 grudnia 2013, a 07 marca 2014r.

Zbadano wpływ instytucji i ludzi na kreowani eopinii o rynku płatności mobilnych wskazując, 10 najaktywniejszych menedżerów, 10 najlepszych firm. Przeanalizowano powiązania rynkowe dotyczące technologii mobilnych, bankowości, producentów urządzeń bezprzewodowych i innych.
Badanie potwierdziło, że w ostatnim roku znacznie wzrósł wolumen publikacji poświęconych tematyce płatności mobilnych. Przyczyniły się do tego między innymi zapowiedzi Apple (CEO Tim Cook) o rozwoju tych technologii.

Aż 6 różnych gałęzi przemysłu chce aktywnie wpływać na treść i ton dyskusji dotyczących rozwoju płatności mobilnych. Są to instytucje finansowe, handel, bezprzewodowe usługi płatnicze, tradycyjne i komórkowe, producenci urządzeń oraz start’upy zainteresowane wykorzystaniem technologii w rozwoju usług.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz