Od 1 września Sylwia Bilska, dotychczas dyrektor marketingu PayU na Europę Środkowo-Wschodnią, obejmie stanowisko Commercial Directora PayU Central Europe i dołączy do składu Zarządu Spółki. Zastąpi tym samym Astera Papazyana, który przechodzi do zespołu easyPack z grupy Integer.
Sylwia Bilska jest dynamicznym liderem biznesu z ponad 15-letnim doświadczeniem na stanowiskach C-Level w marketingu, sprzedaży i strategii w obszarze dóbr konsumenckich, branży eCommerce oraz usług B2B i B2C, zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i rozwijających się.
W swoim dorobku ma liczne sukcesy w zarządzaniu kompleksowymi i strategicznymi zagadnieniami biznesu, jak i w egzekucji P&L na poziomie pojedynczego kraju i grupy krajów. Tworzyła strategie rozwoju i odpowiadała za rezultaty marek takich jak AVON, Philip Morris, Oriflame czy Ad Agencies.
Jako Dyrektor Marketingu PayU na Europę Środkowo-Wschodnią, Sylwia Bilska budowała wartość spółki i marki PayU – lidera płatności elektronicznych z grupy Naspers, czyli jednej z 10 największych firm eCommerce na świecie. W ostatnich miesiącach z sukcesem przeprowadziła globalny proces rebrandingu PayU w 16 krajach. Promuje zmiany i zachowania nastawione na innowacyjne rozwiązania, rozwój biznesu oraz osiąganie wyników finansowych.
Główna działalność PayU skupia się na dostarczaniu usług płatniczych dla e-biznesów. Lider rynku e-płatności zwiększa jednak także swoje zaangażowanie w budowanie relacji z klientami indywidualnymi. Niedawna zmiana identyfikacji marki, była początkiem procesu, którego efektem będzie między innymi wprowadzenie na rynek produktu, skierowanego właśnie do konsumentów. Równocześnie użytkownicy nieprzerwanie będą doświadczać zmian, podnoszących przyjemność korzystania z usług oferowanych przez PayU.
Dyrektorem Zarządzającym odpowiedzialnym za przygotowanie i rozwój produktu konsumenckiego został Wojciech Czajkowski, do niedawna Dyrektor Zarządzający PayU w Polsce. Jednocześnie Wojciech Czajkowski obejmie także funkcję w Zarządzie PayU S.A.
Sylwia Bilska - payu
LIDER RYNKU PŁATNOŚCI INTERNETOWYCH
PayU to globalny dostawca usług płatniczych dla e-biznesów. Firma jest liderem rynku płatności internetowych na wielu lokalnych rynkach, w tym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie procesuje transakcje dla kilkudziesięciu tysięcy merchantów, m.in. dla partnerów takich jak: Allegro, AmRest, AVON, Blue Air, MAKRO, Orange, PKP Intercity, PLAY, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.
Zakres usług płatniczych oferowanych przez PayU obejmuje m.in. płatności jednym kliknięciem, płatności mobilne w aplikacji sklepu, całkowicie online-owe raty. PayU charakteryzuje najwyższa rozpoznawalność i zaufanie do marki wśród kupujących.
W Polsce co trzeci internauta, który kupuje przez Internet, korzysta z płatności PayU. Właścicielem międzynarodowej grupy PayU, działającej w 16 krajach na czterech kontynentach, jest południowoafrykański koncern Naspers, który pod względem liczby użytkowników w e-commerce zajmuje trzecią pozycję na świecie i charakteryzuje się największą dynamiką wzrostu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz