Gigant handlu internetowego wdraża nową politykę. W wyniku reorganizacji firmy, pracę straci 90 osób.
Internet na urządzeniach przenośnych rozwija skrzydła - coraz częściej nie tylko przeglądamy za pośrednictwem smartfona ulubione strony www, ale też decydujemy się na dokonywanie mobilnych płatności czy robimy zakupy online. W pogoń za tym trendem zamierza wyruszyć Allegro - nowa strategia firmy zakłada skupienie się właśnie na sekcji mobile.
- Chcemy mieć możliwość efektywnego rozwoju produktów i usług, których nasi klienci oczekują w dynamicznie zmieniającym się, mobilnym świecie - mówi Przemysław Budkowski, zarządzający serwisami transakcyjnymi Allegro w Europie Środkowo-Wschodniej.
Jak na razie nie znamy szczegółów planu giganta - oświadczenie prasowe firmy pełne jest ogólników. Wiemy natomiast, że nowe podejście grupy do sposobu prowadzenia biznesu będzie dla około 90 osób oznaczało utratę pracy. 80 osób zostanie też przeniesionych do innych spółek, które będą świadczyły dla Allegro usługi w ramach outsourcingu.
Grupa zapewnia, że zwolnienia nie mają nic wspólnego z jej kondycją finansową, a pracownikom dotkniętym redukcją zatrudnień zostanie zapewnione odpowiednie wsparcie. Jednocześnie prowadzi też poszukiwania nowych programistów.
Grupa Allegro jest liderem rynku e-commerce w Polsce. Prócz popularnego portalu aukcyjnego należą do niej między innymi serwis płatniczy PayU, porównywarka cen Ceneo.pl czy strona z ogłoszeniami OLX.pl.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz