Największy wpływ na zwiększenie sprzedaży, zdaniem właścicieli i menedżerów pracujących w polskich e-sklepach, mają płatności mobilne.
Wynika to m.in. z rosnącej popularności smartfonów i innych urządzeń mobilnych. Rośnie też zapotrzebowanie na strony i aplikacje mobilne - czytamy w Pulsie Biznesu.
W najnowszym badaniu „M-commerce w praktyce 2014" na ten czynnik wskazało 27 proc. respondentów. Eksperci zwracają uwagę, że w ostatnich latach nastąpił gwałtowny rozwój technologii związanych z m-płatnościami, ale w Polsce jedynie część banków i pośredników, udostępniających platformy do realizacji płatności online, dostosowała swoje serwisy transakcyjne do wymagań klientów korzystających ze smartfonów i tabletów - iformuje Puls Biznesu.
Wynika to m.in. z rosnącej popularności smartfonów i innych urządzeń mobilnych. Rośnie też zapotrzebowanie na strony i aplikacje mobilne - czytamy w Pulsie Biznesu.
W najnowszym badaniu „M-commerce w praktyce 2014" na ten czynnik wskazało 27 proc. respondentów. Eksperci zwracają uwagę, że w ostatnich latach nastąpił gwałtowny rozwój technologii związanych z m-płatnościami, ale w Polsce jedynie część banków i pośredników, udostępniających platformy do realizacji płatności online, dostosowała swoje serwisy transakcyjne do wymagań klientów korzystających ze smartfonów i tabletów - iformuje Puls Biznesu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz