piątek, 20 marca 2015

Gino Rossi: aplikacja mobilna krokiem w stronę omnichannel

Sieć obuwnicza Gino Rossi uruchomiła aplikacją mobilną, będącą jednym z elementów zintegrowanych z wielokanałową platformą Synerise, stworzoną przez firmę HG Intelligence.


Przez aplikację mobilną Gino Rossi nie jest jeszcze prowadzona sprzedaż, jednak trwają testy tej funkcji. Jak informuje redakcję Evigo Jarosław Królewski, dyrektor zarządzający HG Intelligence, funkcja ta zostanie uruchomiona zapewne w ciągu dwóch miesięcy.

Za pomocą aplikacji mobilnej można przeglądać ofertę Gino Rossi, zlokalizować najbliższy salon tej marki i sprawdzić dostępność butów w odpowiednim rozmiarze. Aplikacja wykorzystuje technologię geolokalizacji, jest też przystosowana do przekazywania treści za pomocą beaconów.

„Aplikacja Gino Rossi jest częścią systemu omnichannel, którego centrum jest platforma Synerise. Obecnie trwa ujednolicanie wszystkich kanałów sprzedaży Gino Rossi, tak aby działały na tej właśnie platformie” – informuje Jarosław Królewski. „Gdy wdrożenie to zostanie zakończone, w Gino Rossi dostępna będzie np. usługa click and collect.” – dodaje.

Jak wyjaśnia Jarosław Królewski, wciąż trwają prace nad uruchomieniem przycisku „kup” w nowo stworzonej aplikacji mobilnej. Integracja z operatorem płatności mobilnych powinna zakończyć się ciągu dwóch miesięcy.

Wykorzystanie beaconów

Jarosław Królewski podkreśla, że w ramach platformy Synerise sprzedawca zyskuje pełną wiedzę o kliencie. Platforma ta pozwala na integrację różnych kanałów wiedzy o organizacji, klientach i ich lojalności wobec marki.

Ponadto, dzięki Synerise można szybko integrować stany magazynowe, wiedzę o dostępności produktów, programach lojalnościowych oraz dane o klientach pochodzące z różnych źródeł: z internetu, social media oraz działań marketingowych.

Ponadto, platforma Synerise umożliwia zarządzanie programami lojalnościowymi i integrowanie ich z systemami POS. Można też projektować dzięki niej wielokanałowe kampanie marketingowe, z wykorzystaniem WiFi, powiadomień push, beaconów i maili. Za pomocą platformy Synerise można też analizować zgromadzone w bazie dane o klientach, badać ich zachowania zakupowe oraz zainteresowania.

Pierwsze wdrożenie w Polsce

Grupa Gino Rossi jest pierwszą w Polsce marką, która wdrożyła tak rozbudowaną platformę działającą, na bazie technologii beacon, w czasie rzeczywistym i wykorzystującą mechanizmy marketing automation.

Źródło: evigo.pl
Autor: Marzena Zarzycka

1 komentarz: